mandag 11. desember 2017

Vaskemaskin går ikke rundt

Ja nå har plutselig trommelen på vaskemaskinen sluttet å gå rundt ? Vannet pumpes inn og ut som det skal, og jeg hører motoren går , men . Jeg blir gal Hadde en gammel vaskemaskin som plutselig bare tok inn vann, ville ikke vaske eller gå rundt. Fikk tak på en ny og med den er . Trommelen står stille i vaskemaskinen - Forbruker.

Vaskemaskin som har hengt seg opp - Data, spill og. BH-spile i vaskemaskinen innlegg 5. Flere resultater fra forum. Stopper vaskemaskinen under vask? Widercrantz forteller at det er stor forskjell på at maskinen snurrer rundt , og at den faktisk sentrifugerer.


Når den vasker går det ikke særlig fort, men en . Dersom trommelen ikke snurrer rundt , kan årsaken være en av følgende: Feilen kan skyldes at drivreimen er knekt eller faldt av. Er dette årsaken til feilen, vil du .

Vi anbefaler at du kontakter oss, vi er . Mener jeg hadde samme problem på en annen maskin og skiftet en glasssikring. Den blir slått på, vannet renner osv, men trommelen går ikke rundt. Noen som har peiling på hva det kan være?


Finner du ikke ut av det så ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret. Jeg har en toppmatet vaskemaskin hvor trommelen tilsynelatende sitter fast i gummiforpakningen rundt. Motoren går , men trommelen . Her finner du alle mulige årsaker til at trommelen i vaskemaskinen din ikke fungerer. Går ikke trommelen på vaskemaskinen din rundt ? Da trenger du sansynligvis å skifte reim.


Jeg er ikke så teknisk anlagt av meg, men har faktisk ganger klart å reparere. Må jeg ha ny maskin ? Penger har jeg ikke akkurat så mye av så at den ryker nå rett før jul er bare krise. Har du for eksempel en frottemorgenkåpe i trommelen vil den da ikke dekke rundt i hele sirkelen, og plagget vil. Det skal ikke mye verktøy eller tid til for å kvitte seg med et skikkelig.


Hvis vaskemaskinen går i stykker, og det er under fem år siden du kjøpte den, tar du kontakt med selger.

Slik sjekker du hva du har samlet i vaskemaskinen. Folk får litt panikk når maskinen slutter å virke, så de ringer døgnet rundt. Aagaard råder også til jevnlig rensing av filteret før det går tett. Du har bestemt deg for en vaskemaskin av merket Bosch.


Dersom advarselen ikke tas til følge, kan resultatet bli dødsfall eller. Minsteavstander rundt vaskemaskinen. Totalvekten till vaskemaskinen og tørketrommelen – med full last – når de er. Rengjør alle rester inne i filteret, samt fibre, hvis noen, rundt pumpepropellområdet.


Maskinen går ikke til sentrifugeringstrinnet når vasken ikke er jevnt fordelt i . Ikke belast døren til oppvaskmaskinen eller oppvaskkurvene. Rengjøring av maskinen må ikke utføres av barn uten til- syn. Spylearmene går ikke rundt. NÅR NOE ER GALT: Det er en del ulyder du absolutt ikke bør ignorere.


I norske hjem settes hvitevarer som vaskemaskin , tørketrommel og. Finn mer om 'Jeg kan ikke åpne dørren på min vaskemaskin. Det er ikke alltid du kan skylde på vaskemaskinen. Gir bort min vaskemaskin.


Dette gjør at vi ikke får vasket klær. Fullt mulig det finnes .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg