tirsdag 5. desember 2017

Hekle hjerte

Med en heklenål og litt restetråd hekler du raskt disse søte, små hjertene. Og med både morsdag og Valentine´s Day rett rundt hjørnet, er de . Her ser du våre heklede hjerter i gammeldags mønster. Her har vi heklet de julehjertene i rødt og hvitt. Garn: Bruk det bomullsgarnet du vil ha, . Tilføy tråd i toppen av det heklede hjerte for å bruke det som .

Jeg viste noen hjerter jeg har heklet i forrige innlegg, og i dag tenkte jeg at jeg ville dele oppskriften min med dere som har lyst til å lage noen . Her kommer oppskrift på det heklede hjertet jeg viste dere på fredag! Jeg har brukt Tuva bomullsgarn fra Europris og heklenål 3. Det tar ikke lang tid å hekle et slike hjerte. Prøv deg gjerne frem med forskjellige farger, garn tykkelse, . Dette hjertet er heklet i. Hvordan hekle et hjerte , crochet heart.


Unsubscribe from Cilie Hegge? Foto: Jorunn Tharaldsen Tid for ny gratis oppskrift, eller?

Det er hekleoppskriften på små elefanter og hjerter – som er perfekte å bruke sammen til å lage vognleker. I den tiden jeg solgte ferdigstilte hekle -produkter var. O) Der hjertebuene møtes hekler du en hempe, . Lag heklet julepynt - nydelige idéer - CChobby Blog . DIY Origami Bookmark- Printable Step by Step Instructions. This little origami bookmark has just a few easy steps and offers lots of possibility.


Heklede julehjerter. Små, søte brioche- hjerter passer som dekorasjon til jul, eller som gave til noen du er. Kan noen hjelpe meg? Har prøvd å søke litt,men oppskriftene er så vanskelige at det stopper opp. Hjerte til å henge på juletreet.


For omtrent et år siden hadde jeg hekledilla i en liten periode, og det var kort sagt masseproduksjon av bestemorruter. På myTaste vil du finne 5oppskrifter for hekling samt tusenvis av lignende oppskrifter. Fast beställningsantal : Meter OBS!


Antal rundas upp till närmaste förpackning eller rulle. Hitta återförsäljare . Dem har blitt veldig populær gaver for både små og store! Nøtta hekles i runden, altså at du ikke . Enten du hekler for din valentine eller legger til noen romantisk innredning i livet ditt, vis litt kjærlighet med en av disse søte heklet hjerte mønstre.

Søtt heklet hjerte oppskrift! På Vognpynten jeg heklet, lagde jeg små søte . In this pattern i have used crochet sticks 3. Crochet these sweet and simple hearts on 1-2-3. It is optional which . Vi var en fin liten gruppe rundt . Disse hjertene har jeg heklet flere av for mange år siden.


De er ganske greie å lage da bunnmønsteret . Pt Pandora eller Pt Petunia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg