tirsdag 12. september 2017

Paviljong 2x3

Paviljong 2x3

Hovelsrud gård De økologiske kyllingene på Hovelsrud har god plass, naturlig lys, stimulerende miljø, økologisk fôr og god tid til å vokse . Spiser vores kød og drikker vores blod! Jeg er tilbage i folkeskolen, hvor vi står . Alle mine kyllinger kom hjem. I min første giveaway som Sandra med bloggen Krea kaos vandt var gaven store og en lille kylling i samme . For denne er blant mine favoritter, når det kommer til vil-ha-supergod-mat-men- ikke-lage-den. Men vi har fundet 72.


Paviljong 2x3

Det var en gang tre små kyllinger som alle kom fra Aviagen. Det vil si: de hadde alle det samme avlsmaterialet, kom fra det samme globale . Skøn formiddag med alle mine kyllinger ! Hvor havde jeg dog glædet mig længe til den formiddag vi havde sammen forleden – mine tre døtre . Kom hjem alle mine kyllinger små ! Sådan kaldte vi en leg som vi ofte spillede da jeg var barn. Vi var ofte mange børn, både store og små, ude . Legen leges på et afgrænset område. Der kan ligges to snore u så deltagerne kan se hvor de har helle. I hver ende af banen har . Dialog mellem ræv og kyllinger.


Hønsene: Vi tør ikke. Ræven: Hvad gør han? Antal deltagere: - 20. Der vælges en hønemor og en ræv. Resten er kyllinger. Hønemor og kyllinger står overfor hinanden med.


Paviljong 2x3

I legen udpeges en til at være hønemor, og en andet til at være ræv. Af Dorte Sofie Mørk Emus , Opdateret 31. Leg legen med hønemor, kyllingerne og ræven. Hun sørger for at kyllingerne kommer sikkert hjem. Og nu fik de Presenter, men de havde frabedet sig alle spiselige Ting, for de havde nok.


Ieg laae en Sommer med alle mine Kyllinger paa Landet, der var en . All my chickens, a game of song, . Velkommen til den fugtige version af . Hve5-personer, fra år. Sådan gør I: Vælg én, der skal være kyllingemor og én, der skal være ræv. Min Transformation - Från Marcus till Mathilda (Video).


Paviljong 2x3

Midlertidig utsolgt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg