torsdag 14. september 2017

Gå ned 20 kg på 2 måneder

Slik gikk jeg ned kilo på seks måneder - og ble der. Jeg heiv meg på 5: dietten og suppe-dietten. Jeg innså den gylne regelen for å gå ned i vekt: Du må spise færre kalorier enn det du forbrenner. Gikk ned nesten kg på mnd.


Du skal vite at før jeg begynte å gå ned , så spiste jeg godteri og potetgull og. Roger gikk ned kilo på tre måneder.

Det å gå ned i vekt er noe jeg absolutt kan unne hvem som helst. Her begynnte jeg å legge til litt frukt. Vil slanke meg kg på 6-mnd. Hvor mye kan jeg nå å gå ned på 1dager? Trenger hjelp til å gå ned - kg på mnd innlegg 12.


Flere resultater fra forum. Det finnes mange historier om folk som går ned mange kilo i vekt med. Jeg synes det er mye verre å ikke ta sjokoladebit nr , og enn å bare ikke spise det i det hele tatt.

Jeg hadde et mål om å gå ned kg , og en drøm om 20kg. Litt frukt er ok, men ikke mer enn om dagen. Noen som har gått ned ca 20kg ? Kosthold og livsstil. Gått ned kg på mnd ? Er det realistisk å gå ned 15- 20kg til sommeren.


Høyres helsepolitiker gikk ned kilo på tre måneder: – Folk. Jeg tror ikke viljen eller evnen til å gå ned i vekt blir styrket av nye. Det tok meg minutter ekstra, men det gir meg også mer energi til resten av dagen. Folk som har prøvd den, har gått ned opptil kg ! Gå ned kg på dager! Middag: stor biff, salat.


Nå går bildet sin seiersgang og har blitt likt over 18. Det var veldig tungt i starten, men jeg gikk ned kilo de første åtte ukene og. For tre måneder siden begynte jeg å jogge på tredemølle. Hvis du vil gå ned i vekt ved å bare spise utvalgte matvarer, finnes det.


Jeg gikk kun ned kg på døgn, men søstera mi gikk ned kg på 3. Hver eneste dag i livet mitt har jeg forsøkt å gå ned i vekt fordi jeg ville se tynn ut, og det har aldri fungert.

Jeg var nesten år da jeg sa til meg selv: Nei, det handler om å være sunn,. I løpet av åtte intense måneder klarte hun å gå ned kilo. Gjennom tenårene og i begynnelsen av -årene prøvde hun det meste for å få ned vekten. I tillegg trener hun styrke -ganger i uken, kombinert med kardio.


De som går ned mest de første to til tre månedene klarer seg best på sikt, sier. Hvordan kan jeg miste kg innen uker, med lite eller ingen trening? På Svenska: Hur kan jag gå ner kg på en vecka?


Her får du tips som gjør at du kan gå ned kg (minst) på relativt kort tid. Drikker du mye vann (gjerne -liter pr dag) så får du en bedre metthetsfølelse, og vannet vil. Det var enkelt å gå ned kilo med EasyLife programmet.


Lillian (år) gikk ned i vekt kilo på måneder ved hjelp av livsstilprogrammet Easylife.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg