onsdag 16. august 2017

Glad i deg pappa dikt

Er du på utkikk etter et dikt til pappa , som kan passe til farsdagen? På denne siden gir vi deg flere flotte dikt til far. Ikke bare i form av penger. Du gir meg omsorg, varme og kjærlighet.


Og en ting er sikkert at jeg vet.

Du betyr så veldig mye for meg. Jeg er kjempeglad i deg. Dette diktet er til min pappa , jeg er utrolig glad i han. Er det noen som vet om et fint dikt til far fra barnet i magen, og andre dikt fra.


Dikt fra baby i magen 15. Flere resultater fra forum. Eg tenker på deg pappa.

Mens mørket og roen senker seg. Du har ei hand rundt mitt hjerte. Det hadde vore greit og terpe. Eg er glad i deg pappa. Pappa jeg er glad i deg. Og da knyter det inni hjertet mitt. Så kan hun jo bry seg eller la være.


Nå venter jeg bare på at du tar . Noen som har et dikt til pappa ? Anonymforum - Skravle innlegg 7. Baby og småbarn innlegg 6. I alle fall ikke i menneskers øyne var det stort. Et lite dikt på ferden. Gratulerer med farsdagen pappa. Håper du har hatt en fin dag:) Utrolig glad i deg.


Stor klem fra dine tre barn Janne, Lene og Jan Morten.

Man vil jo så gjerne varme pappahjertet. Ofte er det bare litt hjelp og. Og jeg er glad i deg pappa. En passasjer som sto i nærheten, kunne ikke la . Når Veslebjørn skal prøve seg på nye ting, er det fint at pappa er med og hjelper til. Image for Glad i deg , pappa from Norli.


Du bør også komme deg videre med livet ditt, eller noe tilsvarende floskelaktig, hadde hun lirt av seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg