mandag 27. juni 2016

Gulrotkake med sjokolade

Dette er den beste og saftigste gulrotkaken du noen gang kommer til å smake - med mørk sjokolade og et utrolig godt lokk av kremost. Oppskrift på saftig gulrotkake med biter av mørk sjokolade og kremostglasur. En av våre favorittkaker. Denne saftige gulrotkaken med fyldig og myk ostekremglasur er en vinner enten.


En saftig gulrotkake med mørk sjokolade er enkel å lage og smaker deilig.

Glasuren er laget av hvit sjokolade og kremost. Perfekt å ha med som en god . Gulrøttene i oppskriften gjør kaken ekstra . Denne Pinnen ble oppdaget av eva pettersen. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Tilsetter du eple og sjokolade i kakerøren får du en gulrotkake som er enda saftigere og bedre enn originalen! Glutenfri saftig gulrotkake med naturlig søtning.


La deg friste av denne saftige gulrotkaken.

Hvit og mørk sjokolade setter ekstra god smak på . Sett ovnen på 1g og kle en vanlig langpanne med bakepapir. Pisk egg, olje og sukker “hvitt”. Tilsett så alt unntatt eple, sjokolade og gulrot.


En tidligere kollega hadde med seg gulrotkake til fredagskaffen på jobb en gang. Dette syntes jeg var en utrolig god kombinasjon. Kanskje du finner en ny favoritt?


GULROTKAKE MED SJOKOLADE OG KOKOS. Da jeg skulle besøke bestevenninnen min for noen uker siden spurte jeg henne hva . Det finnes omtrent ikke grenser for hva du kan bruke gulroten til. Gulrotkake i stor langpanne.


Ha til slutt i gulrøtter og eple og vend . Denne gulrotkaken inneholder epler som gjør den ekstra saftig. Den har en mild og god kryddersmak samt en ufattelig digg kremostglasur. Denne smaker som the real deal, jeg . En perfekt gulrotkake skal, etter min smak, være full av gulrøtter og godt smør, og ha så mye nøtter i. Jeg bruker som oftest.

Kombiner gjerne en saftig gulrotkake med mørk sjokolade ! Innlegg om gulrotkake med sjokolade skrevet av sivspiser. Kan jeg friste med en sjokolade - gulrotkake på en tåkete og regntung onsdag? Dette er en saftig og deilig kake som er rask å lage når du skal .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg