mandag 23. mai 2016

Få barn ny jobb

Få barn ny jobb

Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Tilsetter du eple og sjokolade i kakerøren får du en gulrotkake som er enda saftigere og bedre enn originalen! Glutenfri saftig gulrotkake med naturlig søtning.


Få barn ny jobb

Gulrotkake med biter av mørk og lys sjokolade. La deg friste av denne saftige gulrotkaken. Hvit og mørk sjokolade setter ekstra god smak på . Sett ovnen på 1g og kle en vanlig langpanne med bakepapir. Pisk egg, olje og sukker “hvitt”.


Tilsett så alt unntatt eple, sjokolade og gulrot. En tidligere kollega hadde med seg gulrotkake til fredagskaffen på jobb en gang. Dette syntes jeg var en utrolig god kombinasjon.


Kanskje du finner en ny favoritt? GULROTKAKE MED SJOKOLADE OG KOKOS. Da jeg skulle besøke bestevenninnen min for noen uker siden spurte jeg henne hva . Det finnes omtrent ikke grenser for hva du kan bruke gulroten til. Ha til slutt i gulrøtter og eple og vend . Den har en mild og god kryddersmak samt en ufattelig digg kremostglasur. Jeg bruker som oftest.


En perfekt gulrotkake skal, etter min smak, være full av gulrøtter og godt smør, og ha så mye nøtter i. Kombiner gjerne en saftig gulrotkake med mørk sjokolade ! Denne smaker som the real deal, jeg . Innlegg om gulrotkake med sjokolade skrevet av sivspiser. Kan jeg friste med en sjokolade - gulrotkake på en tåkete og regntung onsdag? Dette er en saftig og deilig kake som er rask å lage når du skal . Sjokolade konfektbunn, ostekrem med hvit sjokolade og Oreo kjeksbiter.


Riv sjokoladen grovt. Visp egg og sukker luftig. Rør forsiktig mens smøret tilsettes. Bland inn alt det tørre. Verdens beste gulrotkake, med sjokoladebiter i og herlig ostekrem på toppen.


Dette er den beste og mest saftige gulrotkaken du noen gang kommer til å smake. Nydelig og saftig gulrotkake med mørk sjokolade og et utrolig godt lokk av . This Pin was discovered by Hilde Tangen Furu. Discover (and save) your own Pins on Pinterest.


Få barn ny jobb

Desta Marie sin første dag som programleder med gulrotkake. Saftig og smakfull kake med gulrot, ostekrem og sjokolade -ganache som. Kaka er ei slags krysning mellom gulrotkake og sjokoladekake, . Her kommer et tips om en deilig langpannekake med smak av krydder, kaffe og sjokolade , som passer godt til kalde vinterdager.


For å lage sjokolade -smørkrem smeltar du sjokoladen over vannbad på lav.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg