mandag 30. mai 2016

40 Års fødselsdag tale

Skal du skrive en års hilsen, og trenger litt inspirasjon til hva du skal skrive? Tekstene kan også passe i en tale til åringen. Når man skal holde en års tale , har man som regel mye å spinne på.


Skal man holde en års tale , kan det være morsomt å spinne litt rundt - årskrisa. Da jeg satte meg ned for å skrive tale til deg var det to ting som slo meg. Først og fremst at det er jeg som skal holde tale for deg.

Hvem ville trodd det for. Skal du feire bursdag, er det alltid morsomt å ha bursdagssanger eller taler. I denne bursdagen var det kun èn tale , og den var det jubilantens kone som ga . Han såret meg voldsomt med vulgært dikt på min. Morsomme bursdagshilsner? Min mor feirer 50-årsdag innlegg 8. Flere resultater fra forum.


Her får du noen eksempler på taler i forbindelse med bursdag. Da jeg fylte lagde jeg limericker om både meg selv og mine venner.

Her er noen som jeg lagde om meg selv. Nå nærmer jeg meg år ,. Jeg er ikke , jeg er med års erfaring. Jeg har skrevet mange taler og disse er tilgjengelige på Skrivearkivet.


Hei damer, en av mine beste venninner fyller år og vi skal i års lag:O) Jeg vil så. Vet det blir en del taler , så har lyst til å gjøre noe annet. Hvis du har lovet å holde tale , slår tvilen fort inn. Bliv her klogere på, hvordan du holder en fantastisk tale til fødselsdag. Jeg vil gjerne holde en tale for min mor som på denne dag har fylt år.


Og det syns, haha, neida mamma, du ser like ung ut som for år. Vens tale ved vens års dag. Det har vi, dine gæster også, eftersom din fødselsdag falder her først på måneden, hvor alle pengene endnu ikke er brugt. Quick View Kaspers års fødselsdag.


Kærligheden overvinder alt. Det er vores forhold gennem år et tydeligt bevis for. Søns tale til fars års fødselsdag. Taler med mye fleip . Enda et år fylt med eventyr står nå på trappene.


Jeg håper du feirer fødselsdagen din med pomp og prakt.

Jeg husker en tale til en - års fødselsdag. Gratulerer med dagen! Læs her hvordan du holder en anderledes års fødselsdag , så du ikke føler dig som udtrykket;. Dernæst er der en tale og måske bliver der budt op til dans.


Da kommer det gjerne Flott tale fra kone til mannen på den store . Humor i taler sjov retorik kneb budskab. Og hvad taler de så om, de interviewpersoner? Brian Mikkelsen, kulturminister, om sin - års fødselsdag : Jeg fejrede . Som mange kvinner på min alder - er jeg år gammel. De ti beste årene av en kvinnes liv - er årene mellom og 40.


Suksess for en på år er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg