fredag 16. oktober 2015

Gulrotkake krem uten kremost

Gulrotkake krem uten kremost

Jeg holder på å lage gulrotkake , men har glemt å kjøpe inn kremost til kremen oppå. Har dere noe forslag til en annen løsning? Er det vanligst med no smørkremgreier eller kremost type?


Da prøver jeg å lage den uten smør neste gang det blir gulrotkake. Da bør du prøve denne. Ostekre1g kremost naturell. Her har du en enkel, stor og deilig gulrotkake dekket med masse. Tilsett kremost , vaniljesukker og resten av melisen, og pisk ostekremen jevn.


Synes smør i kremen er veldig kvalmt og synes kaken er bedre uten smør. Så hvis det frister med saftig gulrotkake med en fløyelsmyk krem som smelter i. Når alt er godt blandet sammen, tilsetter du kremosten og vender den inn . Disse er uten melk, det vil si når de er uten ostekrem på toppen. Gulrotkake med ostekrem er både saftig, god og holdbar. La smøret bli romtemperert slik at det har samme konsistens som kremosten.


Gulrotkake krem uten kremost

Pisk osten fri for klumper i en . Saften av 1⁄sitron. Nydelig og saftig gulrotkake med et utrolig godt lokk av kremost. Her skal det vanskelig la seg gjøre å bare spise ett stykke.


Oppskrift på gulrotkake i rund form. Smør et lag med smørkrem på den ene kaken. Noen som har en enkel oppskrift til glasur til gulrotkake ? Det gir en deilig krem til toppen av gulrotkaken. Syns gulrotkake er bedre uten klissete glasur på toppen jeg.


Gulrotkake krem uten kremost

Siden jeg selv ikke er veganer, dekket jeg gulrotkaken med en. Rør sammen smør og litt melis til smørkrem. Hvor lang tid i forveien kan jeg bake kaken ( uten å fryse den) før den skal serveres? Den litt syrlige ostekremen passer perfekt som balanse til søte bakverk som gulrotkake , krydderkake, brownies elller muffins. Tenkte jeg skulle bake gulrotkake i dag.


Jeg tenker fortsatt oppskrift uten kremost og philadelfia oster :o ). Det er da glasuren eller kremen som gjør enhver kake. Bre over den avkjølte gulrotkaka. Oppbevar i kjøleskap.


Anbefaler virkelig denne kremosten som en del av glasuren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg