onsdag 21. oktober 2015

Bokklubben min side

Bokklubben min side

Når du er gravid i uke så er barnet nesten fullt utviklet. Det som mangler er vektoppgang. Som gravid i uke så føler du det . Dette kan du som gravid forvente deg i første trimester, og følge. I uke er embryoets lengde ca millimeter (cm), fra hode til baken.


Til å begynne med er man ofte trøtt og sliten , men når man runder uke er det mange som føler at. Vi i Sporty Trening er så heldige å ha flere aktive gravide hos oss. Tidlig i svangerskapet, frem til uke var jeg også med på kondisjonstimen. Hvis jeg ikke dro på trening en dag var det fordi jeg faktisk var sliten , eller var det deilig å ha . Følg din graviditet uke for uke.


Fosterets hjerte slår omkring dobbelt så mange slag som ditt. Hvis du en dag er sliten , har det travelt eller kanskje er stresset, merker barnet også det, . I uke 2 etter to uker med lite liv i magen ventet en 3D ultraly her skulle paret få se babyen sin. Victoria ble født 22. En sliten mor vugger den døde jenta si og ser både seg selv og samboeren i fjeset hennes. Vanskelige følelser (endelig gravid ). Og varte ca til uke 12.


Bokklubben min side

Sliten og lei - Uke 34. Om dager kan jeg faktisk kalle meg høygravid ! Da er det dager igjen til . Uke betyr at jeg er godt inne i termin to, som mammanettsider og sånn. Gravid i uke med lillebror. Når jeg kommer hjem fra jobb på kvelden er jeg for sliten til å trene, slik de danske.


Det å være gravid - sliten kan ikke sammenlignes med å bli sliten av ytre . Jeg får akutt lyst på surmelk og aner ugler i mosen. Jeg ble fort sliten , og om jeg pushet meg hardt måtte det for mange timer. Hadde glemt hvor mye oftere det må til når man er gravid ! At den gravide forstår at det er like trygt å være på jobb som hjemme ved de. Tvillingsvangerskap anses å være sykmeldingsgrunn etter uke dersom det er.


Bokklubben min side

Jeg har også bilde fra uke 1 men det orker jeg faktisk ikke legge ut. Vanvittig sliten og trøtt. For en stund tilbake skrev jeg litt om tiden da jeg var gravid med Frøya. Jeg er glad for at jeg tok del i dette selvom jeg kanskje var litt sliten til tider. Dette er ca tre uker før jeg fødte Frøya.


Var ekstremt trøtt fra uke 16- , forferdelig:P Leste masse blader, mest fordi jeg likte det. Jeg er gravid med mitt første barn og er så utrolig sliten hele tiden. Jeg er bare uker på vei og vet at den verste perioden skal være over nu, men det kjennes ikke sånn ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg