torsdag 9. april 2015

Kake til 40 års dag

Skal feire rund dag hjemme. Vi blir ca mennesker, bare voksne, og jeg har bestilt tapas. Så må vi jo ha noe søtt etterpå, og det har jeg tenkt . Min samboer fyller år og den forbindelse har jeg bedt en del venner. På en såpass rund og fin feiring som - årsdag er naturligvis kake på .

Invitert til fest - gikk skrubbsulte hjem! Generell debatt innlegg 17. Mat og drikke innlegg 18. Flere resultater fra forum. Kake til års fest! Flying Cakery theflyingcake.


Denne helst spesielle kaken laget jeg som bursdagspresang til jenter som feiret års dagene sine sammen med stil! This cake is private .

Vi har mange herlige oppskrifter for kaker til bursdag. LEGG TIL FAVORITTER. Sjokoladeskål med mousse og sitronkrem . Denne Pinnen ble oppdaget av Ellen Gulbrandsen.


Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Vanlige sjokoladekaker interesserer . Jeg fikk ta med meg en kake Jeg hadde lyst til å prøve noe nytt og noe som ikke krevde all . Hvis du varierer farge på rosettene og pynten, så har du en kake til bursdag , . Ingen bursdag uten kake. Lag en saftig og smakfull sjokoladekake , kremkake , marsipankake eller cupcakes. Med sommertid på klokka, kommer gjerne hyggelige kakeanledninger som perler på en snor, enten det er 17. Dette ble kaken til bestemors 1års dag.


Tenk å bli hele 1år ! Wow, det er virkelig litt av et. Selvlaget kake til min årsdag. Nederst sjokoladekake m oboykrem, øverst gulrotkake m ostekrem.

All pynt i marsipan. Ballonger, bordpynt og hengepynt med -tall. FESTUTSTYR OG PYNT TIL - ÅRSDAG. GOLD SPARKLING CELEBRATION SERVIETTER 40.


I romjulen fylte mannen min år og det ble ikke feiret da. Er jo så mye som skjer i romjula av selskaper og slik så han feirer i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg