mandag 27. april 2015

Hundenavn på p

Passopp, Pastillè, Pat, Patric . I tillegg finner du hundenavn , artikler i DogLex, oppdrettere, dyrleger, klubber,. Hundenavn - Finn ditt hundenavn ! Finn ut hvor populært navnet på hunden din er. Det fins mange, mange, mange hundre hundenavn og her er noen av de;-).


Veldig mange fine navn, men du mangler jo Hedwig! Er du på utkikk etter et kult hundenavn til en tispe? På denne siden finner du en alfabetisk liste med mang fine forslag til navn til hunden. Jeg merker at jeg trenger en.


Men nå er det jo en hannhund jeg skal ha, så den kan ikke hete Molly : P Heldigvis har jeg mange . Laget en liten liste over de hundenavnene jeg syntes er fine. Men Det viste seg at det egentlig var P så i stamtavla stod det Poda : p hehe. Siden hunden er betalt. Jeg er ikke så glad i menneskenavn på hunder, desverre : P Men takk så langt ! SVAR: Hei Så hyggelig at dere skal få hun og en så herlig hund som en Australian Cobberdog da! Jeg skjønner at dere gjerne vil ha et litt . Vakre hundenavn kan være sjeldne og uvanlige for samfunnet.


Her er de aller mest vanlige - og noen temmelig sjeldne - hundenavn. Har dere noen tips til gode, korte hundenavn ? Jeg sliter : p Navn jeg synes er vakre: Linnea. Men å gi kjæledyret navn, er heller ikke alltid noen lett oppgave. Advarer om at jeg er kresen på hundenavn altså :- P vil ikke ha tullenavn.


Vil ha et navn som er enkelt å uttale og bruke i trening (lp og ag) og . Jeg liker litt uvanlige kanskje til hundenavn å være, men upyntede. Om det er din første hund er jo Primo et fint hundenavn :D. Mickey Du kan jo være orginal og kalle den andre hunden din Mouse, da : P. Er det noen som har noen ide til hundenavn til en stri håret vorsteh hannhund?


Hundenavn på p

Liker du whisky er jo Chivas et bra navn : P. Men ja, vår boxer heter Kaos. Jeg liker ikke typiske hundenavn jeg, alle mine dyr har hatt menneskenavn. Sistemann i rekka heter . Er vel en bruker her inne som bruker Balder som nick om jeg ikke husker feil.


Så er jo på en måte litt bilrelatert : P. P denne siden har vi samlet mange hundenavn som kan . Mira og Kira er hundenavn, Kiara - tja, et eller annet fra en svart. Lurer p om noen har ett bra forslag til hundenavn p U?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg