torsdag 26. april 2018

Gravid overtid deprimert

Dagene på overtid oppleves av mange som en øvelse i uendelig tålmodighet samtidig som svangerskapsplagene når sitt klimaks. Men ingenting virket. Jeg var desperat i slutten, og ble deprimert. Slimproppen gikk andre dag på overtid.


Er overtids nå og venter veldig på at jeg skal føde, men har absolutt ingen tegn på at fødselen verken nærmer seg eller gjør seg klar. Graviditet , spedbarn og babytiden.

Igangsatt pga depresjon. Flere resultater fra forum. Baby er klar, mor er forsynt av . Fem dager på overtid er ikke akkurat uvanlig…. Jeg har jo vært gravid så himla lenge.


Hvorfor er det så ufattelig dritt å gå på overtid ? Jeg ble satt igang dager på overtid , og var nærmest deprimert av hele situasjonen . Tungsinn på overtid. Noen anrde på overtid som sliter med depresjoner.

Dere som er på overtid. Overtidig svangerskap - NHI. Alle gravide får tilbud om en konsultasjon ved det sykehuset de skal føde,. Risikoen ved å gå overtid er meget liten, og du skal få informasjon . Sliter fra før med angst og depresjon , så dette er ikke lett for meg.


Les mer oovertid termin. Andregangsgravid spør eksperten: Hei. Etter flere dødfødsler ble forsøket stanset. Illustrasjonsfoto: vectorfusionart . Ved fødselsforberedende akupunktur jobbes det mot at den gravide føler. Helt ærlig er jeg så lei av å være gravid at jeg holder på å spy, men det.


Jeg fødte ei nydelig datter for to uker siden, ei uke på overtid ! Vanskelig å si nei når sjefen ber deg jobbe overtid ? Det kan gå på bekostning av. Les også: Dette gjør gravide deprimerte. Selv hadde jeg en fin graviditet , ikke kvalm, bare halsbrann og litt vond rygg.


Etter dager på overtid ble jeg satt igang og to dager senere kom han. Bare noen få føder på termindatoen, cirka er fortsatt gravide en uke etter termindato.

Svangerskapsomsorgen og informasjon til gravide. Forebygging av smittsomme sykdommer og screening for infeksjoner hos gravide. Vær oppmerksom på økt sårbarhet etter fødsel hos kvinner med tidligere depresjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg