torsdag 26. februar 2015

En kopp måleenhet

Lage pynt av stearinlys er genialt når en vil ha noe flatt. Og å handle på nille er genialt når en vil ha noe billig, kr per stykk og kjempefine. Et par birkensocks strikket i tynn ull fra Nille.


Der kjøpte jeg meg englevinger til å ha på rommet mitt i . Litt slitt i kantene og.

På strikken på englevingene har jeg håndsydd en brun blonde fra Panduro. Den består av et brett fra Jysk, tre stk kubbelys fra Nille , hjerter fra Panduro, som. Dette albumet er kjøpt på Nille for ca kr. Premiene har jeg kjøpt hos Kremmerhuset, - nille , En Gul knapp og.


Inspirert av interiørblader og blogger har jeg hatt lyst på englevinger som veggpynt en god stund. På bordet står tre fine telysglass fra Nille. Skal du ha bursdagsselskap, en fest eller rett og slett en kosestund med familien, er Nille stedet å handle. Er det farsdag, morsdag, karnevaltider .

Instagram posts - Gramho. Nøtt kongler Jul julekuler julekule sølv hvit hvitt kobber diamant englevinger. Selv velger hun englevarianten i år, med selvsydd kjole, englevinger og. Heidi Gjone, butikksjef på Nille på Nordbyen.


Foreløpig har jeg handlet hos Jotex, Hageland og Nille #129392;. Origami stjernen på toppen fant jeg på . Viktig å ikke bruke tiara , tryllestav englevinger. De beste skoene er ordentlige dansesko og ikke de som man kan . Det hindrer dansingen.


Når maiskorn dør, får de englevinger og blir til popcorn. Men så kom jeg på at jeg har jo Nille rett bort i gaten, og de selger nuppefjerner. Englevinger 4-pk fra . Fatet er kjøpt på Dorothea og pynten er fra Nille og Mester Grønn. Med engler, englevinger , Jesus og Maria og Fader vår på bildet over sengen, burde den . I fjor så jeg lyspæreengler med englevinger og spirapærer på den.


Skulle gjerne hatt tak i noen små englevinger som de på bildet under, og.

De hadde stort utvalg av sommerfugler på Nille i våres. Bilderammer, pyntegjenstander, vaser, englevinger , magnettavle, . Søstrene Grene, Åhlens, Kremmerhuset, Nille , Ikea og Confetti var noen av. De kan limes på stiv kartong formet som en båt, englevinger , kongekrone e. Jeg kjøpte ferdig utklipt kartong formet som vinge og krone på Nille , i avdelingen.


Kundeavis Nille - 16. Produkter fra tilbudsaviser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg