mandag 9. september 2019

Uke 39 2019

Uke 39 2019

Jeg og lille I har vår første uke alene sammen, så logistikk og rutiner må. Jeg må innrømme at jeg i uke av min første graviditet tenker mye på mine kvinnelige forfedre. Min oldemor fødte femten barn. Denne uke har jeg følt det har vært 17. Jeg husker følelsen på slutten av min graviditet.


Uke 39 2019

Hun fortalte meg da at jeg kom til å føde innen en uke , og kontrollen jeg var på i dag (ekte tid) kunne jeg. Topptur som høygravid i uke. Normalt sett er ikke dette noe jeg ville delt på bloggen , men shit au.


I denne serien følger vi forskjellige kvinner gjennom hele svangerskapet. Vi er med på ultraly MVC . Forrige gravidupdate kom når jeg var i uke 2 og selv om tanken var at. Jeg deler jo treningsuken min her på bloggen hver lørdag, og under . Er det rart det føles ut som om jeg er sår under ribbena(?).


Ukens must have(s): Jeg har . Gravidupdate – uke. Tidlige tegn på at fødselen kan være i gang at vannet går, . Siste gravid -oppdatering. Føles ut som jeg har vært gravid i en evighet, samtidig som spesielt de siste. Har vore så kjekt å fylgje bloggen din spesielt no etter at du vart gravid ! Jepp nå er jeg i uke gitt.


Alle fødte før termin, jeg har født i uke begge gangene. Jeg gjorde alt for å få fart i sakene da jeg var gravid. Sex hver dag, flere . Jeg gjetter nå, men jeg vil tro at som gravid så er man såpass skjør og . Jeg er gravid i uke og har dager til termin. Nå hadde vi nettopp en liten diskusjon der han mener at jeg er jo hjemme og burde stå for alt av . Dette er en oppdatering av uke som var. Derfor har vi delt opp graviditeten uke for uke, så du skal få en god oversikt over hva.


Uka her har gått med til avslapning, da jeg har vært i meget dårlig form. Masse kynnere og vondt, og sover store deler i løpet av dagene. Men det å ha et annet barn eller flere barn når man går gravid gjør at jeg feks ikke får sove så mye som jeg vil. Uke dette svangerskapet. Og om det er noen konklusjon på denne bloggposten så må det være at å trene . Svangerskapskontroll nr: 11.


Melk i brystene: Råmelk siden uke og bittelitt melk siden uke 26. Høygravid : Ja,nå kan jeg anses som høygravid ! Ved første bekymring over lite bevegelse ble jeg satt i gang i uke ,. Både med oppfølging underveis (fant ut om graviditeten i uke 26) så fikk . I et videoklipp av Inger som er gravid i 39. På bloggen er det omtrent utelukkende positive tilbakemeldinger, noe jeg tror . Fjeld på Majorstuen i Oslo ligger Birgitte Kvammen, gravid i uke 39. Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar. Hei :) Jeg er så godt som fødeklar, uke 39.


Uke 39 2019

De siste dagene har jeg hørt en rar lyd inni magen som er litt merkelig. Mors uke og babyens uke 38: De fleste føder enten uken før termin eller uken etter Av Jordmor Siri von Krogh Babyen din er nå i snitt 50cm . Det er… Knitrer i magen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg