fredag 23. mars 2018

Dikt til 80 års jubilant

Skal du skrive en års hilsen, og trenger litt inspirasjon eller tips til hva du skal skrive? Da har du kommet på riktig sted. Er du på utkikk etter et bursdagsdikt til bursdagskortet?


Antall: sitater og ordtak. Her kan du kunne finne .

Se også hyggelige bursdagshilsener og morsomme sitater på fødselsdagskortet, eller ta en titt på varme ord og vers om vennskap. Hennes Majestet Dronningen år ! Også Blindebukk og Fjellvalmue er to flotte dikt til Jubilanten. Nå når jeg skal si deg noen sannhetens ord. Gjerne noe med bursdag eller feiring i, men ingen krav. Men trenger et fint dikt om å bli eldre :-) Anonymous poster hash: c7f96.


Slike taler blir ofte holdt av barn eller venner av jubilanten.

Utrolig herlige ord til en fantastisk pappa. Klikk her for å se de beste tekstene! Det er mange gode ting med å være år. Bare spør hvilken som helst åring. Ei dame fyller år i dag.


Hun er full av omsorg, og hjelper når hun kan. Hun tenker på oss alle, og vi elsker hennes sjarm. Ett år eldre, men like ung i kropp og sinn! Enda et år fylt med eventyr står nå på trappene. Jeg håper du feirer fødselsdagen din med pomp og prakt.


For dem som nærmer seg de eller er eldre, er det. Gratulerer med dagen! Som mange kvinner på min alder - er jeg år gammel.


En gang i tiden bestemte en kvinne seg for at skulle forbli år til evig tid. Vi ville ha blitt uendelig mye mer lykkelige i livet om vi bare hadde blitt født som åttiåringer, og gradvis blitt yngre og yngre inntil vi var atten år.

Blogginnleggene mine som handler om ord om har jeg planer. Jubel og stas og stor ståhei, for dagens helt spesielle jubilant. Finn kjente sitater og ordtak som har temaet Alder - antall år.


Etter løsner det en skrue hvert år. Har ei vennine som fyller år idag og istedenfor å skrive noe standar greierr så. Når man skal holde en års tale, har man som regel mye å spinne på. Når jubilanten er blitt år , har man ofte en stor fest for familie og venner. I anledning -årsjublieet snakker forelegger Anders Heger med.


Hauges nå enda mer berømte dikt fikk gi ord til Norge. Mannen min hadde laget et dikt til min 40-årsdag som såret meg uendelig. Slikt kan ikke komme som julekvelden på kjerringa etter tjue år. Små dikt , kan ofte hjelpe de som ikke helt vet hvordan sjøl, en skal kunne. Gamle Per fylte år.


Naboen tenkte han skulle overraske Per på dagen, så han tok med seg fela og gikk inn til Per mens han ennå sov. Da naboen begynte å . I diktsamlinga Futurum I som kom ut på denne tida, finn ein dikt han kallar politiske, men ikkje agitatoriske. I ein skog ganske nær, løftar me flagget for jubilanten Økland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg