onsdag 19. oktober 2016

Morsomme vårdikt

Vårdikt – flotte og stemningsfulle dikt om vår. Leter du etter et flott og stemningsfult vårdikt? Da har du kommet på riktig sted.


På denne siden har vi samlet flere morsomme dikt som får deg til å le! Smil til verden, og du får en støvel i trynet.

Smil igjen, og du har et nytt par! Dette var et dikt jeg skrev til en 17. Så jeg poster det her. Skal ha framføring av dikt denne uken og jeg tenkte jeg skulle ha et som folk virkelig ville le av. DIKTFAVORITTER: Linni Meister liker best diktene gutter sender henne, Tom Egeland har valgt ut et dikt av Hans Børli.


Snåsamannen, Joralf . Ikveld satt jeg her. Småfull, snill og fin,.

Her kan De lese dikt og dele Deres egne dikt med andre. Men klokken ble ett. Registrer Dem og logg inn (øverst til høyre) dersom De ønsker å lese dikt uten å se reklame.


Ukas dikt er Vi holder livet av Inger Hagerup. GOD TIRSDAGS MORGEN ! I dag et morsomt dikt av Herman Wildenvey. Før i tida sa noen: Å var jeg det eller det.


Han fikk trykt noen dikt i avisen og gikk til eieren, boktrykker Warhuus,. De fleste forbinder Herman Wildenvey med lette, kvikke og morsomme dikt – som ikke . Jeg skulle ha kommet på noe morsomt å si. Diktpå bloggen her. Lille måke i det høye slapp en dritt i mitt øye. For et herlig og morsomt dikt Ha en flott dag . Jeg er lettet, glad og yr for at ikke kuer flyr.


Nyttige tips og utvalgte sitater for deg som skal skrive sang, dikt eller tale i. Gratis forslag til dikt som du kan flette inn i konfirmasjonstaler, eller bruke som tekst på kort til konfirmasjon. Ei samling med dikt for born, med skogen som tema.

Nokre av dikta er lyse og lette og lokkar deg med på ein skogstur i solskin. Andre er mørkare og handlar . Tage må vekk til et annet sted. Ta den ring og la den vandre.


Det er ikke morsomt i klassen mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg