fredag 14. oktober 2016

Mønster på genser strikket ovenfra og ned

Mønster på genser strikket ovenfra og ned

Strikket genser med raglan i DROPS Alpaca og DROPS Kid-Silk. Arbeidet strikkes ovenfra og ned med hullmønster. En tynn og delikat strikket genser som du vil ha glede av i åresvis.


Mønster på genser strikket ovenfra og ned

Så enkelt og morsomt var det å strikke genser ovenfra og ned at jeg nå er i gang med å lage eget mønster som testes ut. Når jeg, ser nærmere på disse prosjektene, er de fleste strikket etter mønstre ovenfra og ned. Genser nummer tre er . I min generasjon, Østavin strikker veldig mange . Bla forbi den engelske for å komme til norsk oppskrift.


Vest med mønster , strikket i Mini Alpakka. Designer: Drops Design. Ann Budd Strikkerens håndbok i ovenfra og ned - strikking Lær ovenfra og ned. Jeg har strikket masse til dem, og som regel helt uten mønster.


Mønster på genser strikket ovenfra og ned

Kjole med blomster og vevemønster , strikket i Mandarin Petit. Den beige og brune genseren er strikket etter mønsteret til Driftwood. Når skuldrene er strikket , begynner man å øke masker til ermene. Oppskriften finnes også i Lille Bolles Strikkebok Hvis du ikke har strikket mønster etter diagram ovenfra og ned før så les gjerne igjennom denne bloggposten før . Denne gleder jeg meg til er . Jeg begynte å strikke for litt over år siden.


Da fantes det nesten ingen oppskrifter hvor man strikket gensere , jakker, kjoler osv ovenfra og ned. Teppet strikkes frem og tilbake, og har en rillekant rundt selve mønsteret. Tøffstripegenser er strikket ovenfra og ned , med knappestolper oppe på skulderen. Deilig myk og lun genser strikket i den bløteste mohair. På grunn av løpelengden må du beregne mer garn enn oppgitt i mønsteret.


Her kan du variere i det. I november-desember strikket jeg en stockholmgenser junior som skulle bli. Jeg strikket den nemlig nedenfra og opp, og ikke ovenfra og ned.


Enkel oppskrift strikket ovenfra og ned med stjernemønster. Ribbestrikket genser i TYNN MERINOULL og LONDON SØ. Elinors Bleiebukse strikkes rundt på rundpinne ovenfra og ned. Svale er en løs og ledig modell. Den er strikket ovenfra og ned , har enkle flettedetaljer i raglan-økningene, i sidene og under ermene . Sidsel elsker å leke med tradisjoner, farger, teknikker og mønstre og blander gjerne.


Mønster på genser strikket ovenfra og ned

Isrosa Anemone – blomstrende tilbehørssett Tora – sporty genser. Toppen er strikket ovenfra og ned og er like fin til et langt pyntet skjørt . Jakke strikket ovenfra og ned med klokkejakke, strikket i Duo. Kofta strikkes ovenfra og ned.


Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg