onsdag 5. oktober 2016

Fryse smoothie baby

Har nå laget en del smoothie , da jeg synes det er så dyrt for disse posene man kjøper på butikken. Dessuten smaker jo alle det samme! Flere resultater fra forum. Oppbevaring av hjemmelaget babymat - SunnStart sunnstart.


Holdbarheten på hjemmelaget babymat er ikke slik som de glassene du kjøper i butikken,.

Har du ikke isterningbrett, kan du fryse ned maten i klatter. Her kommer en lang liste over forslag på kombinasjoner til smoothie. Alle kan fryses , men de med yoghurt bør da spises frosne som is. Frysetrikset som lar deg mekke smoothie på sekundet. Fruktmos og grønnsaker til baby.


Aprikos, avokado og banan til baby. Hvis du lager store porsjoner kan du fylle på isterningbrett og fryse ne så kan du bare .

Jeg liker å ha med en smoothie på skolen som mellommålti men. Dette har jeg løst med å fryse smoothieen, og ta den med meg rett fra . Supersmoothie for baby og småbarn. En smoothie som gir supernæring og energi til babyen din! Tid: Et par minutter. Kan man fryse smoothien når det er eggeplommer i? Få ting smaker like godt som en smoothie laget med ferske bær,.


Dersom du kun har utenlandske bær kan du fryse dem igjen etter at du har . Jeg lager ofte en del smoothie når jeg først lager, og fyller da opp alle mine seks poser og slenger de i fryseren. Svar: Du kan så klart fryse vår barnemat på glass så lenge du ikke fryser glasset,. Smoothies er en genial måte å få i seg mer frukt og grønt på, og er perfekt som en.


Du rynker kanskje på nesen ved tanken på å fryse avocado. Prinsippet er som for smoothie , bare at desserten får en tykkere, iskremaktig . Noen synes kanskje små pakker med fruktmos eller smoothie er en dyr. Et godt tips er å kutte opp bananene i småbiter og fryse de ned når de .

I barnematgrupper på nettet utveksles smoothieoppskrifter. Den lille babymagen får ikke i seg store . Heldigvis er det ikke vanskelig å lage god babymat selv! På ferie og travle dager har jeg savnet lettvinte løsninger som smoothieposer og middagsglass.


Grønn monstersmoothie kan du lage som den første babymaten. Oppskrift: Gulrot- og eplemost, kjempefin å fryse ! Blir det noe til overs av smoothien kan du fryse den som isbitpinner eller .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg