mandag 15. juni 2020

Strikke tova votter

Strikke tova votter

Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger . Strikket og tovet i Fritidsgarn. Oppskriften kan også lastes ned gratis. De instruksjonsvideoer til hvordan man strikker dem med settpinner og med magic . Jeg har brukt sandnesgarn sin oppskrift som du finner her Men jeg har strikket en str mellom small og medium til damer. Herre=H PDF med min oppskrift Verdt å . Lag votter til deg selv eller noen du kjenner!


Strikke tova votter

Kryp under et pledd med strikketøyet , sett på en film og før du vet ordet av det så strikker du siste . Siden en del har spurt etter oppskrift på tovede votter har jeg bestemt meg for å legge ut slik jeg strikket de. Iglogarn fra Europris. Desse vottane er perfekte å strikke i solsteiken på hytta i påsken. Når ein først har forstått mønsteret, tar det ikkje lange kvelden før vottane er . Skift til de to gråfargene og strikk mønster ifølge diagrammet.


Myke og tovede votter er alltid godt å ha! DROPS Alaska (m). Denne tavlen følges av 2personer på Pinteret. Utforsk TOVA VOTTER -tavlen til venkeirene.


Strikke tova votter

En stilren tova vott i fritidsgarn, dette er et vottemønster som har fått navn fra en øy oppe i nord Spildra. Vottene er karakteristiske med sine mansjetter. Hva med å strikke et par tovede votter du kan donere til Fattighuset? Disse vottene varmer godt, og på tykke pinner er de strikket i løpet av en . Snøballvotter er derimot ypperlige for både store og små. De er forholdsvis tynne, men siden de er lett tovet , holder man seg god og varm selv om de skulle bli litt . Har du alltid hatt lyst til å strikke votter selv, men ikke vet helt hvordan du skal komme i gang?


Det er enklere å komme i gang enn du tror. Bestselger Taiga Votter dette er tova votter i tykt garn modellene er strikket i Fritidsgarn. Finull, Vams og Lamull . Grunnoppskrift på tova votter med mange variasjoner.


Strikke tova votter

En oppskrift alle sammen greier lett å få til. BeskrivelseStørrelse: Dame M, kan også lett tilpasses til den . Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Denne vinteren har jeg strikket en haug med slike. Det finnes et supert gratis mønster hos Sandnes, på tova votter med Mariusmønster. Har ikke oversikt over hvor mange par votter jeg har gitt bort tidligere, men det begynner å bli en del nå :) Tidligere strikket jeg vottene i . Denne Pinnen ble oppdaget av Jorun Thorsvoll.


Håndstrikket Marius votter til barn, tovet. Str 4-år Mål på vott: Hel lengde: 22 . Du strikker ett par på ett par kveldstimer. Tova votter er populære gaver og veldig raske å strikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg