mandag 22. oktober 2018

Depresjon ødelegger forholdet

Svar: For det første må du ikke ta det personlig. Depresjon er en sykdom. Det betyr altså ikke at partner er misfornøyd med deg eller forholdet. Har sett det har vært en del tråder her om depresjon etter tips fra noen på et annet forum. Er ikke å skriver her inne til vanlig.


Jeg har ødelagt forholdet mitt innlegg 7. Sykdommen min ødelegger forholdet. Jeg ødelegger forholdet innlegg 23. Flere resultater fra forum. Tilslutt kan det ødelegge veldig mye for deg!


Forhold som ikke fungerer - gang på gang. Kjæreste med problemer - skal jeg bli. Samlivsproblemer og depresjon er ofte nært knyttet til hverandre. Han er usikker på om han ønsker å bli i forholdet , og har for sikkerhets . Når den ene blir deprimert , blir det tunge tak også for den andre. Det taper forholdet på, sier professor og seksualforsker Bente Træen.


Er det noen her som har opplevd at et langvarig og i utgangspunktet godt forhold har gått med i dragsuget av alvorlig depresjon ? Pasienter med angst og depresjon kan ha en annen oppfatning av tiden. Jeg er år og har vært sammen med min mann i år, vi har vært gift i . Men depresjon er ganske mange hakk verre enn forkjølelse. Det er en sykdom som i mange tilfeller komplett lammer og ødelegger et liv.


Du strever med dårlig selvbilde, selmordstanker og depresjon. Jeg er livredd for å ødelegge forholdet vårt for jeg vet ikke om jeg klarer meg . For husk ingen forhold går bra av seg selv,det trenger næring og innsats fra . Når sjalusi ødelegger forholdet. I mange kommuner tilbys også kurs i mestring av depresjon , som gir gode teknikker for å stoppe overdrevne . Hall forteller om et ødelagt selvbilde og om selvmordstanker.


Jeg lærte mye om meg selv og om mitt forhold til pappa, forteller han. Hvor seriøst tar han egentlig dette forholdet ? LES OGSÅ: Negative tanker ødelegger mer enn du tror. Utryggheten og bekymringen kan i verste fall føre til angst, paranoia og sjalusi, og kan også gjøre deg deprimert. Kanskje du hører til dem som går på nåler i forhold til din partner, og du har.


Min partner truer med å ødelegge ting som er verdifulle for meg. Dette er det viktigste du kan gjøre for en person som lider av depresjon. Ingen har godt av å bli behandlet som et ødelagt menneske.


Dersom du tar en aktiv rolle i forhold til å hjelpe til, kan det være litt vondt og demotiverende å få avslag . Han mener et barn vil ødelegge forholdet deres.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg