mandag 14. mai 2018

Hvordan fortelle barnefar at man er gravid

Jeg er ikke gravid enda, men lurer på hvordan dere andre fortalte det. Hvordan fortelle det til barnefaren ? Hjelp gravid barnefaren vet ikke 14. Morsom måte å fortelle om graviditet ? Flere resultater fra forum.


Gravid og ikke fortelle barnefaren.

Bli gravid innlegg 30. Nå håper jeg på litt hjelp her. Det viser seg at jeg er gravid , noe jeg egentlig er kjempeglad for. Man sier bare at man er gravid. Det er ikke så mange måter å . Uplanlagt gravid , hvordan fortelle barnefar ? Artige måter å fortelle han at han skal bli pappa?


Man anbefaler stort sett jenta til å fortelle barnefar om at han skal bli far.

For å kunne ta selvbestemt abort i Norge så kan man ikke være over uker gravid. De fleste som blir gravide velger å fortelle barnefaren om graviditeten. Innlegg om alt mellom himmel og jord som berører det å være gravid. Disse ti måtene å fortelle gladnyheten på blir ikke glemt med det første. Barnefaren blir gående i en konstant klemme Og følger ikke mannen spillereglene.


Hun behøver ikke fortelle om sin graviditet før det er for sent å foreta abort. Først og fremst handler det om det ansvaret man påtar seg når . Dilemmaet ligger mer i om det er riktig å fortelle far om det? Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal fortelle faren det! Men om du vil beholde ungen så er det vel best å si ifra til barnefaren først og så til foreldrene. Tenkte å fortelle han det når jeg kommer hjem, men jeg er nesten.


Jeg synes det er mest egoistisk å velge å få barn alene fordi man da. Kanskje du skal tenke litt på hvordan du hadde følt det selv som barn om . Uansett hva man skal velge bør man tenke på at hvordan man løser dette . FORLATT: Emilie ble forlatt av barnefaren da hun var åtte måneder på vei. Man må snakke sammen og fortelle hverandre om hvordan man. Når jeg selv ikke føler meg trygg med barnefaren etter hvordan han vært mot.


Nå viser det seg derimot at jeg har blitt gravid.

Nei, altså dersom man er over 16år så bør man kunne si det face-to-face. Da hun ble ufrivillig gravid i fjor, valgte Aylar Lie (28) å ta abort. Hun syntes det var vanskelig å fortelle barnefaren at hun var gravid. Ingen vet noe om omstendighetene en kvinne befinner seg i når hun tar valget og man skal .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg